Krajkový šátek

V časopise Vogue knitting jsem zahlédla krajkový šál a od myšlenky k činu vedla velmi krátká cesta.
Hned jak se konal místní trh, mé kroky směřovaly ke stánku s přízemi. Bez znalostí, které postupem doby načerpávám, jsem koupila přízi beze jména s "vlasem" a velkým podílem akrylu  :-).
Smotání klubka  bez pomoci druhé osoby i "motače příze" (ten má moje maminka v ČR) bylo trochu o nervy, ale jak něco chci i největší překážka není problém.
O kruhových jehlicích Knitpro se mi v té době nezdálo ani v nejdivočejším snu. Přišly na řadu tedy klasické přímé jehlice č. 3,5 a šla jsem na věc. Psal se datum 8.4.2010 mmch. narozeniny mého taťky :-).
Zde už se blížím do finále.

Vypnutí šátku.
A zde již hotový krajkový šál a moje maličkost.





4 komentářů:

  1. Šál je překrásný, taky bych se do nějakého časem chtěla pustit, ale příjde mi to hrozně složité. Raději pletu svetry a ponožky :-D Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný, hned bych věděla k čemu by se mi hodil, ale na návod jsem nikde nenarazila. Bohužel nejsem moc zručná pletařka, začala jsem s pletením před rokem a zatím mám na svém kontě 10 šál a 3 halenky. Jde to těžko, když nemám nikoho kdo by mi poradil a problémy řeším hledáním na internetu. Tak hodně zdaru v dalším pletení. Lucka

    OdpovědětVymazat

 

Návštěvníci :)